Fly..



Jeg lengter
etter
å fly
avsted

Finne varmen
sol..

Vel
jeg må
nok
vente
litt til..


Men, fikk faktisk litt vårfølelse i dag..
Ja, jeg vet det er alt for tidlig å håpe på vår her ennå. Men.. Etter å ha vært "fanget" av isen en god stund, så har den endelig begynt å tine..! 
Så nå kan jeg trygt ta en kjøretur igjen! (Men henger´n får nok stå i ro litt til)!




Her er en liten kollasj
av en drøm
av en butikk..

Ja, for hva er vel bedre enn litt "nett-
vindusshopping" når man er fryst fast i isen..





Klikk på bildet for å gå på shopping, eller ihvertfall drømme deg litt bort i alt det fine, og skrive en ønskeliste.. He -he.. Det har jeg, og den er lang.!
(bare synd jeg bor i norge.. med masse porto og tollavgift...)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok ett øyeblikk.. Takk for dine tanker ♥